Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

vineri, 10 iulie 2009

Doi ani trecut-au, Dani, fara tine, doi ani, Danutule scump...



Ironia sortii - ar spune unii, rasul Vietii - as spune eu. Caci atunci cand spui Viata, te gandesti numai la lucruri/evenimente imbracate-n roz... Asadar veselie, bucurie, zambete si ras... Insa, uneori, Viata iti rade atat de... ironic in fata... - cum nici nu-ti poti inchipui!... Daca as spune ca e... perversa, as gresi? Nu cred... Oricum, conform DEX-ului, PERVÉRS, -Ă, perverşi, -se, adj. = care manifestă o deviere de la normal .
Da... Normal ar fi fost ca tu sa fii inca aici, Dani, insa... Doi ani, Danutule scump, trecut-au fara tine, doi ani in care doruri si scantei, zambete si mangaieri inconjurat-au sufletu-mi stingher... Ploi si vant, Soare si speranta... - toate stranse intr-un ungher, al meu... Danutule scump, NU VREAU SA TE UIT! NU CRED C-O SA TE UIT! Visul a fost infricosator, m-a speriat, DAR EU NU VREAU SA TE UIT, NU VREAU SA MOARA AMINTIREA TA! Atat mi-a mai ramas: AMINTIREA TA, cum ma tineai de mana sa nu alunec pe gheata din fata facultatii, cum imi spuneai "hai, Nicolici, treci pe la mine sa mai vorbim"... Sincer, n-am mai avut curajul s-o iau, singura, pe strada ta. Poate din cauza balconulului apartamentului tau care, cu geamul sau spart -inca-, pare pustiu. Fara tine, NU MAI E VIATA ACOLO, NU MAI E NIMIC...
Ganduri frumoase iti trimit, Dani, de-aici, de pe Pamant. Sper SA NU MA UITI, in zborul tau lin, alb si pur, ci sa m-ajuti, in continuare, asa cum numai tu poti si stii s-o faci! Somn fericit, Dani, acolo unde esti, luminat de Duhul Sfant!
Ganduri frumoase, Dani, de-aici, de pe Pamant, si-o alta rugaminte-as mai avea, pe care s-o primesti cu inima deschisa: sa ma ierti pentru faptul nevizitei mele de-atata timp. Dupa examene, o voi face, Dani, iti promit! Mi-am promis-o mie, sufletului meu, ti-o promit si tie. Trebuie doar sa ma ajuti la examene. Atat. TE ROG!
DANI, NU VREAU SA TE UIT! NU VREAU SA MOARA AMINTIREA TA DIN INIMA MEA! Si... roaga-l pe Bunul Dumnezeu sa nu-mi mai ia prietenii buni. Cel putin, daca ii ia, sa nu mi-i mai dea...
Somn bun, Dani, somn bun...

Niciun comentariu: