Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 2 august 2009

LEAPSA SA FIE!

“ASTA E CEA MAI TARE SI MAI COMPLETA LEAPSA!!!Unele intrebari sunt preluate din cele precedente, raspunsurile fiind insa un pic diferite!
REPET INVITATIA: E PT TOTI CITITORII BLOGULUI! Chiar si cei care au intrat doar o data! E pt prieteni, pt dusmani, pt apropiati sau pt persoane care nu ma cunosc!!! TOTI TREBUIE SA COMPLETEZE ACEASTA LEAPSA! DUPA COMPLETARE, LOG A SE LASA COMENTARIU CU LINK-UL, PT A VEDEA SI RESTUL CITITORILOR!!
Cei care nu au blog pot raspunde la intrebari printr-un comentariu!
Asadar…sa incepem” (APUD BLOGUL LUI E.M.S. http://emilstudentulminune.wordpress.com; http://danzaika.wordpress.com)
Prenume: Nicoleta
Nume: ENCULESCU
Nick-name: DAIANA, NICOLETUTA, NIIIC
Ocupatie: SUNT IN VACANTA!
Culori:
Culoare preferata: GALBEEEEENNN
Culoare pe care o urasc: NEGRU. SIMPLU
Combinatie de culori preferata: GALBLEUROZ (galben, bleu, roz) :D
Combinatie de culori pe care o urasti: kaki
Bauturi:
Cafea: SA FIE! (ca ma trezeste!!!)
Suc: light sa fie, nu acidulat!
Lapte: numai din... Oltenia de Nord (adica...: Costesti de Valcea)!
Ceai: n-am nimic cu el, chiar imi place!…
Bere: DAUNEAZA
Vin: DAUNEAZA GRAV
Tarie: DAUNEAZA GRAV SANATATII
Alte bauturi ne-specificate: apa de la robinet
Filme:
Actor preferat: CEL MAI BUN, DESIGUR! CARE-O FI...
Actrita preferata: CEA MAI BUNA.
Film preferat: “TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL”. Nu e de ajuns?

CU DEGETUL PE HARTĂ:
Munte sau mare: deal
Unde aş vrea să merg: la tara, la Costesti (de Valcea)!
Unde nu aş vrea să merg: in patria manelelor
In tara sau afara: “decat codas la oras, mai bine la tara fruntas” (asta… copiind-o pe Danzaika)
ARTA:
Poet: Lucian Blaga
Carte: Mai nou: de pictura bizantina
Pictor: anonimii pictori bisericesti
Aforisme si citate: “Prin incercari spre astre”.
- TEHNOLOGIE:
Jocuri: Playchess.com (sah)
Site-uri: http://forum.portal.edu.ro , forum.softpedia.com, dexonline, hi5 etc..
Programe care îmi uşurează viaţa: Windows XP
Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: Sa fie buuuunnn!
Telefon mobil: Motorola V 235
Ce caut la un telefon mobil: camera foto si numerele de telefon
Cea mai tare inventie: poeziile mele
Diverse intrebari despre tine:
Ce nume ar avea copilul tau daca ar fi baiat: greu! Radu, Stefan, Florian, Georgian, Petru, Dan. Mina, Nectarie, Grigorie, Anastasie, Emanuil etc.
Dar daca ar fi fata: Mirona, Alexandra, Georgiana, Stefana, Maria, Magdalena, Teodora, Manuela etc., etc., etc..
Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra? Cartile mele, vila, masina si... om mai vedea...
Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
”TADAAAAM!” (copiind-o, de zor, pe Danzaika)
Jocuri sportive: tenis de camp
Floare: liliac alb, garoafe albe
Metal: aur, argint
Familia ideală: a mea!
Animal: caine, iepuras
Maşină: BMW, dar sa n-o conduc eu!
Câteva calităţi si Câteva defecte: N-am asa ceva. Sunt... pe jumatate olteanca din... Valcea... (asta spune totul, nu?)
Ce mă scoate din sărite: cei care nu cred, nesimtitii, cei care ma fraieresc
Ce mă binedispune: o comedie de calitate
Nu plec de acasă (pe o perioada mai lungă de timp) fără: bani si buletin!
Cea mai mare năzbâtie: sunt un copil rebel...
Cel mai rau lucru care ti s-ar putea intampla: “Dac-ar sti omul ce-ar pati, dinainte s-ar pazi!”. Nu stiu!
Persoana cea mai draga: Mama si viitoarea mea nasa (care e suuuupeeeerrrr!)!
Persoana pe care o urasti cel mai mult: eu sa urasc pe cineva? Nuuuu, nici pomeneala de asa ceva!
Ce muzica-ti place: cea frumoasa, desigur, si care ma linisteste
Ce parere ai despre:
-manele: nu
-rock: mda...
-house: mda...
-hip-hop: mda...
Muzica romaneasca sau muzica straina: romaneasca.
Ce melodie asculti acu: doooorm
Ce melodie urasti cel mai mult: maneaua
Ce ai schimba in viata ta daca te-ai naste din nou: NIMIC!
Ce regreti cel mai mult pana acu: ca nu am destui bani
Ce preferi: blond(a ) sau brunet(a ): mmm... blond
Daca maine ai afla ca mai ai o zi de trait, ce ai face: m-as ruga pentru iertarea pacatelor tuturor (inclusiv ale mele)
Unde te vezi peste 10 ani: depaaaarte… Si fara baston!
Ce parere ai despre aceasta “leapsa”: LEAPSA SA FIE !

Niciun comentariu: