Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

marți, 20 octombrie 2009

Cant, in orice zi, povestea inimii, pe o harfa plina de stele, cu visurile mele...

Mi-e dor de tine, de ochii tai, de privirea ta senina, de chipu-ti bland si vocea ta blajina!...
Mi-e dor de tine, de sufletul tau pur, curat, senin, intiparit pe fata-ti luminoasa, iradiind de bunatate... Solemna si candida bunatate!...
Mi-e dor de tine, de inima ta mare de Om, pe care o tii in palme si as vrea sa ti-o sorb...
Mi-e dor de mainile tale fine, delicate, imaterial de albe si subtiri...
Mi-e dor de tine...

Stiai ca ai chip si suflet de inger? Tu semeni cu Sfantul Arhanghel Gavriil, binevestitorul bucuriei nasterii celei dintai, din sfintele noastre icoane ortodoxe, din biserici! Asta, de fapt, imi place atat de mult la tine, iti iubesc: sufletu-ti de inger reflectat in priviri si pe buze, in atitudini... Sufletu-ti scaldat intr-o aura binecuvantata, binefacatoare!

Sa ramai, de-a pururi, asa!

Niciun comentariu: