Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

marți, 22 iunie 2010

Aici am invatat si eu... : fostul Liceu de filologie-istorie "Zoia Kosmodemianskaia" - Bucuresti, sectorul 2

Profesorii pe care i-am avut in "Zoia":
- Limba si literatura romana: Voineag Veronica;
- Limba si literatura franceza: Ana...
- Matematica: ... si Celea Cristina:
- Fizica: Petrescu-Prahova Maria;
- Chimie: Beatrice Petre;
- Biologie:
- Istorie: Norocica Cojescu;
- Geografie:
- Cunostinte social-politice:
- Limba germana:
- Limba latina:
- Literatura universala:
- Educatie fizica:
- Practica:
DIRIGINTA: DOAMNA PROFESOARA MARIA PETRESCU-PRAHOVA. Dumnezeu s-o ierte! Odihneasca-se in pace! Era precum o Mama, pentru noi!

In Parcul "Ioanid" (Melania-Mirela Urzica si Daniela Patrascu) si in "Gradina Icoanei" (Mireille si Melania-Mirela Urzica, Mireille singura). 18 mai 1989


Cu Mireille in curtea liceului si in "Gradina Icoanei" (alaturi de Daniela Patrascu si Mihaela Tibrin): clasa a X-a B, 18 mai 1989.

Colegi (clasele a IX-a si a X-a B, profil filologie-istorie, septembrie 1987 - iunie 1989):
- Alexandru Teodora-Carina;
- Ancu Anisoara;
- Arapalea Ana-Aurelia;
- Asan Valentina;
- Bomboe Mirela;
- Constantin Florentina;
- Corbu Elena (Alina);
- Cotinghiu Rares;
- Cristache Mirela;
- Cristian Robert;
- EU;
- Galiceanu Rodica-Bogdana;
- Jucu Ioana;
- Laluciu Brindusa-Gratiela;
- Minea Raluca-Cornelia;
- Mindricel Madalina;
- Mocanu Simona-Rocsana;
- Munteanu Dana-Ioana;
- Muya Aminata N'Galula;
- Nastase Olimpia;
- N'Souari Edith-Mireille;
- Oltu Daniela-Florina;
- Patrascu Daniela;
- Petra Diana-Demetriana;
- Radian Tudor;
- Radu Georgeta-Cristina;
- Sinc Alexandra-Mihaela;
- Talpeanu Geanina-Flores;
- Tibrin Mihaela;
- Urzica Melania-Mirela;
- Visan Alin-Valentin;
- Zatreanu Cristina-Florentina;
- Zidaroiu Cristina-Narcisa.
...O viata de elev frumoasa... Pacat ca nu se mai intorc acei ani decat in umila noastra amntire, si atunci in sclipiri de secunde... Pe unde mai sunteti? Ce ati (mai) devenit? Pe Alexandra Sinc chiar luna trecuta am vazut-o la TVR 1. Bravo, Alexandra! Felicitari! Dar ceilalti? Astept vesti -daca se poate- de la voi!!! Mi-e dor de voi, mi-e dor de cea care era sufletul clasei noastre: Mireille. Ce mai stiti despre ea?
Numai bine!

Una dintre intrarile elevilor. Mireille si Melania-Mirela Urzica. (mai, 1989) In plan secund, se vede cum "intarziatul" Cotinghiu Rares intra si el in liceu... :)

Cu Mireille, in dreptul ferestrelor cabinetului de limba si literatura romana. Clasa a X-a B (mai, 1989)

In pauza. La sfarsit de an scolar. Clasa a X-a B. Melania-Mirela Urzica si Daniela Patrascu (mai, 1989)

Un super-profesor de istorie. De la care invatai carte!

Arhitectura si timp...

Spre gang... In stanga erau niste trepte. Urcandu-le, intrai in liceu. O veche intrare a elevilor. Spre dreapta, daca o luai, ajungeai la cabinetele medicale, dar si la salile de ... practica (dactilografie si steno)


Amfiteatrul Liceului. Frumoase spectacole si premieri de sfarsit de an scolar... Mi-e tar dor de ele. Parca-mi lipsesc... Si simt, asa, un gol in suflet...



Cantina. Uneori mirosea puternic a gaze...

Aici n-am dormit niciodata, insa am vazut, de la distanta, incaperea...


Curtea cu care se mandreste Liceul! Si pe buna dreptate!!!





Liceul, asa cum arata el pe vremuri...

Impresionant! Datorita picturii si a arhitecturii deosebite m-am mobilizat sa sustin aici examenul de admitere in treapta I de liceu si sa fiu admisa. Un vis frumos, implinit! (Bineinteles, si dragostea pentru literatura romana, modelul de urmat in viata...)
P.S. Stia Mincu ce face!

Voi reveni

Niciun comentariu: