Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 12 august 2010

12 August 1972. 12 August 2010: 38 de ani... Impliniti intre orele 13.00 si 15.00... Nu stiu, cu exactitate, cand... :((

- la 6 ani, la Pojorata:

- ianuarie, 2010:

- alturi de elevele mele premiante ale clasei a VIII-a A a Scolii cu clasele I - VIII nr.95, sector 3, Bucuresti, impreuna cu doamna lor profesoara de limba si literatura romana, Stefana POPA

- Sfântuleţul care mă / ne ocroteşte: Cuviosul Grigorie Decapolitul de la Mănăstirea "Bistriţa Olteană"


- spaţiul care mă defineşte: comuna Costeşti, judeţul Vâlcea:



- La botez: decembrie 1972. Naş: Svoreni Nicolae



- Mică, mică (1973 / 1974)...


- în tren, cu mami şi cu sora mea:


- în parcul "Moghioroş", din cartierul Drumul Taberei, alături de naşa mea:


- amintiri de... grădiniţă:




- iunie, 1977 (alături de sora mea):


- in clasa I: Scoala cu clasele I - VIII nr.169, sector 6, Bucuresti (an scolar 1979/1980; invatatoare: doamna Măduţă)


- emotii de Craciun, 1985:


- dupa examenul de admitere in clasa a IX-a, treapta I de liceu, intr-un moment de recreere, in parcul "Moghioros" din cartierul Drumul Taberei, alaturi de Valentina David si de sora ei, Lili:



- mai, 1989, clasa a X-a B, Liceul de filologie-istorie "Zoia Kosmodemianskaia"; alaturi de Mireille, in fata ferestrelor cabinetului de limba romana:


- in 1990, la cununia civila a surorii mele, alaturi de Valentina David si Nicoleta Sima:


- 1994:


- 1995:


- 1996: Cu Iulia, in parcul din fata magazinului "Unirea", Bucuresti:


- in anul 1997:






- de Nasterea Mantuitorului nostru Iisus Hristos, in anul 2000, in biserica "Foisorului", Bucuresti, str.Foisorului nr.119, sector 3; alaturi de cantareti, paracliseri: Magda Gheorghe, Georgian Paunoiu (acum Preot slujitor la Paraclisul "Sfanta Ecaterina", al Facultatii de Teologie Ortodoxa din Bucuresti; asistent universitar drd. la Facultatea de Teologie Ortodoxa din Bucuresti: FELICITARI!!!), nenea Vasile, Gabriela-Mihaela Stanga, surioara cea mica a Mihaelei, nepoata PC Parinte paroh:


- august, 2001:


- 8 septembrie 2007: In ia de la bunica



- alaturi de cei dragi, la lansarea cartii mele de versuri.
Va multumesc, doamna Georgiana, ca ati fost si sunteti alaturi de mine! Va multumesc! (9 decembrie 2009):

Un comentariu:

Χριστίνα spunea...

la multi ani cu intarziere! sa fii sanatoasa si intodeauna sa ai credinta, nadejde si dragoste spre Hristos! te poop!:* :D