Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

miercuri, 15 august 2012

Trebuia să fi postat duminică, 12 august, când am împlinit ... o nouă vârstă... Dar nu-i târziu nici astăzi, gândesc eu...

Așadar... 

AMINTIRI

                                       - fotografia e făcută pe 9 septembrie 2011, când m-am întors de la Concursul Național de Toacă de la Măldărești, județul Vâlcea!!!
                                                   - îmbrăcată în ia cusută de bunica mea, Teodora Istocescu, din Costești, județul Vâlcea!!! (8 septembrie 2007)
                                          - cartea mea cu versuri... Și apariția i-o datorez celei pe care am considerat-o și o consider acestea trei la un loc: prietenă, soră, mamă: doamna preoteasă Georgiana. Vă mulțumesc, doamna Georgiana! Dacă nu ați fi avut încredere că POT AVEA cartea mea de versuri, aceasta nu exista... Vă mulțumesc!!!
                                           - Mi-a dat viață, mă crește, mă îngrijește și mă nutrește: MAMA!!! Îți mulțumesc, MAMI, îți mulțumesc!!!




Niciun comentariu: