Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

sâmbătă, 29 decembrie 2012


RUDE

- Mama:
(Mama și tanti Vetuța)

- Tata:

 
- tanti Vetuța:
(tanti Vetuța și eu)

- nenea Nicu:
- bunicii mei Nicolae și Teodora Istocescu (comuna Costești, județul Vâlcea):
- Ileana (Elena) Băluță și nenea Petrică Băluță:
- nepotul meu Cătălin Băluță:
- verișoarele mele Daciana și Simona Dumitrescu, împreună cu fiul cel mic al Bogdanei, Iosif-Gabriel:

- verișoarele mele Maria-Luiza Lăzărescu și Bogdana:
- verișoara mea Maria Lăzărescu:
- nepoata mea Mihaela Roibescu-Lăzărescu:
- tanti Luci:
- verișorul Ion Enculescu:
- unchi al mamei, din partea bunicului Istocescu Nicolae (comuna Costești, județul Vâlcea):













Niciun comentariu: