Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 26 august 2013



LIMBA ROMÂNĂ-I PATRIA MEA



       Limba română-i limbă de dor,
       E limba suavă a doinelor,
       Limba română-i limbă de dor,
       E limba tresăltată a horelor...

       Limba română-i limbă de dor,
       E limba cântului viorilor,
       E limba dulce-a iubirii,
       E limba dulce a-nfrățirii...

       Limba română-i casa mea,
       E rază de stea,
       E un fulg de nea...

       Limba română-i portul meu,
       E rugăciunea spusă mereu...

       Limba română-i în sufletul meu
       Cuvântul ce-l naște Dumnezeu,
       Cuvânt cu roadă bună, cuvânt sfânt,
       Cuvânt ce-ades, ce-ades îl cânt...

       Limba română-i patria mea,
       Izvor de lumină, ninsoare de stea,
       Limba română – eternă bucurie,
       E versul duios, e poezie.
          București, 26 august 2013
                           Nicoleta Enculescu

Niciun comentariu: