Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 23 iunie 2014

CÂND TOȚI SE PREGĂTESC DE VACANȚĂ...

       Când toți se pregătesc de vacanță, stingând din inimi dorul după munte sau după mare pe măsură ce clipele îi apropie de locurile dragi spre care vor călători, eu mă pregătesc pentru operație... :( ... Și iar' îmi revin în memorie zilele acelea în care, după prima operație de triplă artrodeză subastragaliană și supraastragaliană, din ianuarie 2012, nu puteam să stau trează mai mult timp, pentru a mă ruga... Pentru a mă ruga și pentru tatăl meu, mai mult... Și iarăși..., și iarăși... - același procese de conștiință: dacă m-aș fi rugat..., dacă m-aș fi putut ruga și pentru el... Da! Cred că poate ar mai fi trăit. Dacă l-aș fi putut ajuta la zăpadă... Da! Cu siguranță nu s-ar mai fi obosit peste măsură... Nu știu... Sunt vinovată, asta e cert! Temerea de-atunci, rămasă undeva lantent ascunsă în sufletul meu, revine... Revine obsesiv... Sper să decurgă bine operația, să nu intervină ceva deosebit pe parcursul său, iar mama - cel mai important! - să fie sănătoasă, să reziste stresului, să nu i se întâmple ceva rău. E complicat... Oare viața omului de ce atât de complicată? Când ți-e bine și vezi că lucrurile încep să se așeze, atunci apare ... neprevăzutul rău, negru, care-ți schimbă traseul, te dezechilibrează... Ce-i Viața? Viața tatălui meu s-a sfârșit și nimeni nu-mi poate șterge din minte imaginea despărțirii de el, când a fost luat și dus...
       Ce-i Viața?
       Pomeniți-mă și pe mine în rugăciunile voastre, pentru a decurge și a scăpa cu bine de operație, vă rog! Mulțumesc!
       Bunul Dumnezeu să vă fie alături în permanență, să vă ocrotească, pace, bucurii și toate cele de folos să vă dăruiască, iar Maica Domnului, Preasfânta Năcătoare de Dumnezeu și pururea Fecioara Maria, de rele și de nevoi să vă izbăvească!
       O noapte binecuvântată s-aveți, cu toții!

Niciun comentariu: