Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

luni, 7 iulie 2014

FELICITĂRI PENTRU REZULTATELE VOASTRE, OBȚINUTE LA EXAMENUL DE BACALAUREAT!

Și această zi superbă de vară mi-a adus o mare bucurie: bucuria de a afla că foștii mei elevi pe care i-am avut, pe rând, la Școlile gimnaziale 95 și 81 din sectorul 3 al Capitalei, au reușit la examenul de bacalaureat!!! :) Ca profesor de limba și literatura română, i-am urmărit și pe unii chiar i-am îndrumat în timpul liceului, am fost alături de ei constant. Felicitări, felicitări pentru reușita la examenul de bac!!! Felicitări, Alexandru Roxana-Maria, Anghel Valeriu-Adrian, Baluta Catalin, Sîrbu Laura-Elena, Florescu Diana, Deliman Anda, Pavel Maria-Daniela!!!  Vă doresc mult-mult succes în continuare, baftă la admiterea în învățământul superior!

P.S. Regretul meu este că nu știu nimic despre ceilalți, iar unii - la care nu mă așteptam ”nici în ruptul capului”! - au picat... :( Lor le doresc să se mobilizeze și să reia, cu seriozitate, învățatul, astfel încât la toamnă să fie admiși!

Bucurii, tuturor!

Niciun comentariu: