Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

vineri, 11 iulie 2014

NU POT SĂ CRED CE MI SE ÎNTÂMPLĂ!!! 

În 24 martie 2014, m-am prezentat la Comisia de Evaluare a Capacității de Muncă din Policlinica Vitan, când mi s-a schimbat gradul de invaliditate, din II în III. Sunt diagnosticată cu:
a)     Pareză de SPE și SPI – membrul inferior stâng;
b)    Discopatie lombară f.III, stadiul III L4-L5 și L5-S1 stg.;
c)     Discartroză cervicală cu sindrom radicular C5-C6;
d)    Microprolactinom hipofizar laterosellar stg.;
e)     Condromalacie gradul II condil femural int., platou tibial – articulație rotulă dreaptă – operată în 2008;
f)      Nucleoplastie percutană a discului intervertebral L5-S1, prin abord posterolateral stg. (2010);
g)     Artroză grad III supraastragaliană glezna stângă – operată în ianuarie 2012;
h)     Artroză grad IV subastragaliană glezna stângă – operată în ianuarie 2012;
i)       Fractură de astragal glezna stângă – operată în iunie 2012.


Nu mă pot deplasa (prin curtea casei și până la poarta de la stradă) decât cu ajutorul cârjelor; pe distanțe mari, când am nevoie de ceva din oraș (cumpărături, facultate, bibliotecă, medic de familie, spital, biserică), sunt nevoită să circul cu taxiul.
În data de 30 mai 2014, am primit următoarea decizie, de la Casa de Pensii:
Din data de 3 aprilie 2014, până la 30 mai 2014, când am primit această decizie, pensia de grad de invaliditate nu mi s-a modificat. Am crezut că s-au mai mărit pensiile, căci tot vorbeau mai marii țării noastre că le vor mări celor ce au pensii mici.
Nu mi s-a modificat pensia nici până acum (luna iunie).
Pe 10 iulie, am primit o nouă decizie, din partea Casei de Pensii:
Nedumerirea mea este mare:
Cum este posibil să plătesc eu pentru greșeala altora? 

Eu, ca pensionară cu grad de invaliditate, care nu mă pot deplasa prin oraș decât cu ajutorul taxiului, să merg la Casa de Pensii și să-i trag de mânecă pe funcționar și să-i atenționez că nu au operat la timp, astfel încât să primesc pensia corectă? Atâta timp cât s-a vorbit de mărirea pensiilor celor cu pensii foarte mici, am considerat că și mie mi s-a mărit pensia. Este greșeala mea, oare?

Pentru deplasare, ca să ajung la Casa de Pensii, trebuie să scot din buzunar cel puțin 20 de lei! Cum este posibil ca un om bolnav să meargă acolo, spre a-i atenționa pe funcționarii acesia că au greșit, că nu-și fac datoria? Și mai ales cum poate un om bolnav să stea la cozile interminabile din fața ghișeurilor Casei de Pensii? 
Cine ar trebui să plătească? Nu cei ce au greșit? Nu vinovații? 
CE AȘ PUTEA FACE ÎN CAZUL ACESTA???



Niciun comentariu: