Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

marți, 24 noiembrie 2015

Rugăciune către Sfânta Marta

Rugaciunea Sfintei Marta

RUGACIUNE CATRE SFANTA MARTA



Aceasta rugaciune se spune in 9 zile de MARTI la rand, avand o lumanare sfintita (de la biserică)  aprinsa. Rugaciunea este atat de puternica, incat, inainte de a termina novena, se va primi lucrul cerut, oricat de greu ar parea.

Sfanta MARTA, ma indrept catre tine plin(a) de incredere, cerandu-ti ajutor. Cred cu tarie ca ma vei ajuta si ma vei sprijini cand mi-e greu. Spre a-ti arata recunostinta mea, iti fagaduiesc sa  fac cunoscuta aceasta rugaciune si altora. Te rog, cu umilinta, sa-mi aduci alinare in suferintele si dorintele mele.
In numele negraitei bucurii care ti-a cuprins inima cand i-ai oferit adapost Mantuitorului lumii in casa ta din Betania, te implor, roaga-te pentru mine si familia mea, ca sa-l pastram pe DUMNEZEU in inimi, astfel incat sa ne invrednicim a primi ajutor in nevoile noastre, mai ales sa... (aici spune-ti dorinta).
Te implor, ajutatoarea celor aflati in suferinta, infrange orice greutate a mea, a roabei lui Dumnezeu (numele vostru), precum ai infrant balaurul care zace la picioarele tale.


Se spune rugaciunea ”Tatăl nostru” de trei ori, apoi, tot de 3 ori, rugăciunea ”Născătoare de Dumnezeu...”:
Născătoare de Dumnezeu, Fecioară, bucură-te, ceea ce ești plină de har, Marie, Domnul este cu tine. Binecuvântată ești tu între femei și binecuvântat este rodul pântecelui tău, că ai născut pe Mântuitorul sufletelor noastre.


Se spune, la sfârșit, și rugăciunea:
”O, Sfanta MARTA, roaga-te pentru mine si familia mea. Amin.”

Niciun comentariu: