Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

duminică, 20 decembrie 2015


ȘI AM FOST LA BĂBENI, LA CASA „PINOCCHIO”!!!

Și am fost la Băbeni! Am fost la Casa de copii ”Pinocchio”! Am citit, pe chipurile celor mici, satisfacția de a fi primit un cadou de Crăciunul din anul acesta, 2015. Ne-au mulțumit, iar noi, la rându-ne, vă mulțumim vouă, celor ce ne-ați stat alături, vouă, celor ce v-ați implicat, cu sufletul și fapta, vouă, celor ce ne-ați sprijinit, pe care vă cunoaștem după nume sau nu: Călin Iovan, Iulia Hodoroaga, Claudia Lizica Lazăr, Asociatia Parinti Adrian Paunescu, Scoala Gimnazială ”Geo Bogza”, Paula Tițoiu, d-na preoteasă Georgiana Bărîcă, Nicoleta Garjoaba, Vlad Andrei, Stefan Ruxanda, dl.dr. Pavel Chirilă și fiica dumnealui, d-na Mădălina Popescu, Daniela Barba, Stere Marilena, tanti Luci, Chirnoaga Ioana, revistei ”Lumea Credinței” - pentru anunțul publicat în numărul din decembrie 2015 -, Veronica Spinulescu , colegilor mei institutori, învățători și profesori, de la Școala Gimnazială nr. 205 ”Adrian Păunescu” etc.. Le mulțumesc, în egală măsură, elevilor mei de la Școlile Gimnaziale nr.205 ”Adrian Păunescu” și 59, pentru gândurile frumoase pe care le-au adresat celor de la ”Pinocchio”, gânduri așternute pe file de scrisori, ce au ajuns în mâinile micuților! Le mulțumesc elevilor mei de la Școala Gimnazială nr. 205 ”Adrian Păunescu”, clasa a VI-a B, care au rezistat eroic și au interpretat, deosebit de frumos, rolurile unei scenete de Crăciun! Copiii ne așteaptă, cu sufletul deschis, și de Mărțișor, și de Sfintele Paști. Sper să le putem lumina sufletele și atunci, aducând zâmbete pe chipurile lor! De aceea, vă rugăm să ne sprijiniți și atunci! Vă mulțumim! Vă mulțumim, de un infinit de ori! Vă dorim ca bucuria pe care au trăit-o astăzi micuții de la Casa ”Pinocchio” s-o trăiți și voi ÎN FIECARE ZI! O noapte frumoasă, binecuvântată, cu mângâieri de stele și ocrotiri de Înger!
P.S. Știu că Ana ne-a ajutat, din Înalt, cu rugăciunile sale!


- cadourile stau cuminți, aliniate, spre a fi împachetate..., alături de ajutorul nostru de nădejde!







Niciun comentariu: