Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 11 februarie 2016

CĂRȚILE MELE

Amintiri... Cărţile mele... Caut sponsori şi pentru a treia carte! Şi vorbesc foarte serios! Mai ales că am şi finalizat-o! Este dedicată familiei, de fapt, fiecărui membru ce formează o familie. Mai multe informaţii veţi putea afla la numărul de telefon 0746398753, ori la adresa de e-mail: enculescunicoleta@yahoo.com.
Cont (contul în care îmi era virată bursa în anul universitar 2014-2015): COD IBAN: RO59BRDE441SV99444804410; NR. CONT: 99444804410.
Vă mulţumesc pentru eventualul ajutor!
Până atunci, rog distribuiţi!
FLACĂRĂ ARZÂND (decembrie 2009) - a apărut la îndemnul doamnei preotese Georgiana Bărîcă, căreia îi mulţumesc şi acum pentru că mi-a fost alături şi mi-a dat curaj s-o public!
UN SUFLET DRAG, UN ÎNGER PE PĂMÂNT: ANA PREDOIU-IOVAN (februarie 2015) - a apărut prin bunăvoinţa şi sprijinul deosebit al directorului editurii (Editura "Universitară" din Bucureşti) de sub teascurile căreia a văzut lumina zilei.
Ambele cărţi au apărut la Editura "Universitară" din Bucureşti!


Niciun comentariu: