Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

marți, 11 octombrie 2016

Când toamna ne-nvăluie în străluciri de amintiri, ”La mulți ani!”, costeșteni! ”La mulți ani!”, Costești de Vâlcea!

Când toamna ne-nvăluie în străluciri de amintiri,
”La mulți ani!”, costeșteni! ”La mulți ani!”, Costești de Vâlcea!
11 octombrie 1512 - 11 octombrie 2016 = 504 ani de atestare documentară

Prin stropi de ploaie cenușii și amintiri ce-ating sufletul cu dor de poveste și de fapte bune, îmi aduc aminte, fără încetare, de tine și de lecția ta! ”Împreună vom reuși!” - așa spuneai, Ana, mereu, oriunde și oricui! Și - într-adevăr! - așa a fost: la invitația lansată în colaborare cu Primăria, ați fost alături, bucurându-vă de roadele pământului, bucurându-vă de bucuria pe care le-o dăruiați trecătorilor, turiști, localnici sau... vizitatori virtuali... Vă mai aduceți aminte? Era ziua de 12 octombrie a anului 2013, când ați sărbătorit Ziua Recoltei... ( http://flacaraarzand.blogspot.ro/2013/09/invitatie.html ) Mi-ați fost foarte dragi și mi-ați adus o rază de soare în suflet, deși mă aflam la câteva sute de km depărtare... 
Îmi amintesc de tine, Ana, și păstrez, în suflet, cu sfială, clipele petrecute cu tine și - mai ales! - încerc să nu uit ce ne-ai învățat: să fim frați, să fim prieteni; să fim frumoși la suflet și la chip! 
Ana? O lecție de candoare, de dor și dăruire, o lecție de... vis... Visul pe care nu am știut a-l prețui... Mi-e dor de tine, Ana! Un dor imens, dor de poveste, de Înger și Om bun!...
http://ziarullumina.ro/ajutorarea-semenilor-prin-intoarcerea-la-tradiii-92211.html

Niciun comentariu: