Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

marți, 31 ianuarie 2017

SCRIU POVEȘTI, MONOGRAFII

SCRIU POVEȘTI! POVEȘTI PERSONALIZATE, POVEȘTI PENTRU TOATE VÂRSTELE. DE ASEMENEA, MONOGRAFII 



       Mărturisesc: ideea am preluat-o de la o cunoștință (Claudia Lazăr, autor de cărți pentru copii și de materiale auxiliare - disciplina biologie -). Mi-am spus: ”de ce nu?! În fond, mă pricep și eu la așa ceva!”. Așadar... Scriu povești pentru copii și nu numai, povești personalizate. Le voi trimite prin e-mail și ele vor putea fi printate. Vor putea fi însoțite chiar și de fotografiile protagoniștilor.
        De asemenea, realizez monografii (în special de biserici, dar și pentru comunitățile rurale, ori ale monumentelor de arhitectură).
        Nădăjduiesc ca astfel să pot face rost de banii necesari pentru tratamente, ghete ortopedice, investigații medicale.
        Sunt persoană cu gradul III de invaliditate locomotorie și posibilitatea de a lucra doar cu jumătate de normă.

        Vă aștept cu bucurie comenzile la: nico.enculescu@gmail.com sau prin sms la 0746398753.
Pret poveste personalizată: 20 lei.
Preț monografie: 50-100 lei.
MULȚUMESC!
        Vă rog să mă ajutați prin distribuirea acestui anunț și cunoștințelor/rudelor/prietenilor dumneavoastră, celor interesați de așa ceva.

Niciun comentariu: