Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 10 august 2017

GÂNDURI ÎN PRAG DE CEAS ANIVERSAR...

GÂNDURI ÎN PRAG DE CEAS ANIVERSAR...

Nici frunzele nu mai pot îndura arșița soarelui dogorâtor de vară!...Buimace de somn, cu ochii împăienjeniți de clipa de ațipeală din geana dimineții, când s-au împrietenit, pe deplin, cu aripa răcorii, întind leneșe nervuri fine, încercând să se ferească de raza matinală și jucăușă, dar nimicitoare - fără s-o știe! - a astrului zilei. Așa, se răsucesc, se învârtesc, strângându-se în amorțeala gândului și a trupului, cu tristețea pierderii primăvăraticului și veselului verde de smarald, căci din verzi, se-ngălbenesc la aburii cuptorului încins de gustar... 
Gustar!... Luna în care, an de an, cu bucurie, ar trebui să privesc înainte... Cu bucurie, cu speranță... 
Gustar... Luna în care, de cinci ani încoace (sau - mai bine zis - de 11 ani, dacă mă gândesc și la Daniela), ziua aceea (care ar trebui să fie una specială, în sens bun) în care mi se schimbă anii vieții în alergarea lor spre necunoscut îmi este tristă... Fără tata, în capătul celălalt al mesei, urându-mi ”La mulți ani!”...
Gustar... Luna în care, de trei ani încoace, ziua aceea specială a mea îmi este secătuită de lacrimile-amărăciunii despărțirii de Ana...
Gustar... Luna în care, de doi și de partru ani încoace, ziua-mi specială îmi este umbrită de lipsa celor mai dragi mătuși...
Gustar... Luna în care, în loc să mă bucur de aniversarea mea ce va să fie, mă-nfioară gândul că de lângă mine ar mai putea zbura, spre cer senin, un suflet bun, un umăr de-nțelegătoare prietenă...
Gustar... Luna în care, în loc să privesc cu drag spre ceasul meu aniversar, mă-mpresoară temeri, spreranțe, lacrimi, întristare, rugi... Rugi rostite-n taină și suspin...
Ce-mi doresc de ziua mea ce va să vină? În primul rând ca toți cei dragi ai mei să fie sănătoși, să se vindece, să nu mai sufere, pentru că nu merită suferința ce le este dată! Îmi doresc ca toți cei dragi ai mei să primească-n dar doar sănătate, bucurie, pace, zile senine și zâmbitoare!
Îmi doresc, de ziua mea, ca tuturor celor dragi mie să le fie numai bine! 
Auzi-mă, Doamne, auzi-mi ruga cea fierbinte și coboară-Ți brațul spre robii Tăi, sprijină-i în clipele de grele suferinți!
Auzi-mă, Doamne, auzi-mi ruga și fi-le pe deplin vindecător celor aflați în patul durerilor!
Auzi-mi, Doamne, auzi-mi ruga și întărește-ne pe toți întru nădejde, iubire și credință, întru răbdare și timp de pocăință!
                        http://flacaraarzand.blogspot.ro/search/label/Suntem%20amintiri

Niciun comentariu: