Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

Primind o iconiță și binecuvântări de la Preafericitul Părinte Patriarh Daniel al B.O.R.

joi, 23 decembrie 2010

Primite prin SMS - I

de la Liliana, Costesti:
"Postul de emisie al sufletului meu iti transmite, pe orice lungime de unda, tot ceea ce poti intelege prin cuvintele "La multi ani!", multa fericire si sanatate!
(12 august 2008)
______________________________________________________________________________________

De la Amalia, de Craciun, Anul Nou sau Pasti:

- "Ti-am cerut, Doamne, putere, ca sa am succes in viata,
Dar m-ai facut neputincios, ca sa invat sa ma supun.
Ti-am cerut sanatate, ca sa infaptuiesc lucruri mari,
Dar am ajuns infirm, ca sa savarsesc lucruri si mai mari
Si astfel viata mea sa primeasca o alta valoare.
Ti-am cerut bogatie, ca sa fiu pretuit,
Dar m-ai facut sarac, ca sa fiu smerit.
Ti-am cerut stapanirea, ca sa fiu pretuit de oameni,
Dar am primit neputinta, ca sa am mereu nevoie de Tine.
Ti-am cerut prietenia celorlalti, ca sa nu traiesc singur,
Dar Tu mi-ai dat o inima ca sa-i iubesc pe toti.
Ti-am cerut toate lucrurile care mi-ar fi putut aduce bucurie,
Dar Tu mi-ai dat viata, ca sa ma bucur de toate lucrurile ei.
Nu am primit nimic din ceea ce am cerut,
Dar am primit tot ceea ce nu nadajduisem.
Fara sa vreau, rugaciunile pe care nu le-am rostit au gost auzite.
Sunt cel mai fericit dintre toti oamenii.
Iti multumesc, Doamne!"
(preluata de la Schitul Lacul, Muntele Athos)

- "Iesit-au ghiocei in fulgi de nea,
Asa de alba-i primavara mea!
Mi-e sufletul de patimi neatins
Si cerul floare peste el a nins!
Aleasa floare de matasuri moi
A nins in noapte peste pomii goi
Si i-a-mbracat in borangic usor,
Au prins o boare ca un dor usor!"
(Zorica Latcu)

- Hristos a inviat din morti si ne-a mutat de la moarte la viata si de pe pamant la cer!
Cel ce toate le-a umplut de lumina, s-aduca inviere si sufletelor noastre!

- "Cand clopotele vor suna,
Vestind ca anul s-a sfarsit,
Prin crengi de brad si fulgi de nea
Eu iti urez un AN NOU fericit!

Atunci luminile se-aprind
SI micul clopot de argint,
Cu clinchet viu va rasuna,
Soptindu-ti bland, din partea mea,
"La multi ani!" ".

Niciun comentariu: